2011. június 27., hétfő

Tolóajtós szekrény, modern és groooooß:
Szia, Az én következő lépés, kénytelen vagyok a 3 éves, hatalmas tolóajtó gardrób ellenőrzés. Sajnos, már nem illik bele az új hálószoba. Íme néhány "adat": Szín: Ezüst, fekete üveg panelek felszerelt B / H / T: 300/205/80 a (részletek a pillanatban becslés, mert nem mérce állt rendelkezésre, amint érdeke a tisztességes én csak tette.) Incl . Minden polcok (keskeny és széles) és a ruhák rúd. A sok emelet is teljesen megosztott a szekrény, saját belátása szerint. (Nem mindenki láthassa a képen) hiba: a kabinet már egy lépést a háta mögött, és sajnos ez kicsúszott kezéből a barátom ajtót. De semmi további történt, kivéve egy üvegtégla van egy kis sarok csorbult ki (lásd a képen) kellett építeni a legtöbb kabinet egyedül, én nem tulajdonítok a hátsó falat úgy kellett volna. Azok, akik ügyes mi, de ez jobb lesz, mint én pont :-) A kabinet azt felveszik természetes. Ahogy költözik 06/30/11, ha ez történne fix. A szekrény is, természetesen a nyilvánosság előtt. Ha érdekel, írjon e-mailt vagy a 0173 758 3758-jelentés (kérjük, mutassa szám). Lg

Készítette eBay Apróhirdetések iPhone app. Töltse le most ingyen .
Ár: 175 EUR VB