2011. június 7., kedd

2xDormabell Innova N + deszkával Matratzen-schoner/bügel 80x200

2xDormabell Innova N + deszkázott Matratzen-schoner/bügel 80x200:
Én van, hogy eladja két Dromabell Innova N ágykeret:
http://dormabell.de/ (S (xeiiavp1fkyawwh4fdvugzye)) / ProductRahmenInnova.aspx

Én használ ez a keret (együtt a matrac) rendkívül elégedett, hanem inkább a külföldi országokban, ahol nem tudom elfogadni. A dupla fekvő csík teszi lehetővé, hogy a keretet meg kell emelni, úgy, hogy beállíthatod a keret pontosan úgy, hogy a gerinc egyenes. Én harcoltam, hogy ennek keretében sikeresen folytatódott a hátfájást (és nyert:)

A fenti weboldalon:
"Az oldalsó és a kölcsönös kapcsolatok készült tömör, jó minőségű bükk és a kezelt lenmagolaj lakk, 32 kiváló minőségű rugós rúd tenni annak érdekében, 7-rétegű bükk, a magas rugalmasság A központi zóna -.. A" prioritás "- áll rendelkezésre a hatékony ellenőrzés további 4 bar.
A rakodási magasság, a modelltől függően, kb 8,5-9 cm. A harang DORMA innovációs keret vizsgált szennyezőanyagok és minden feltételnek megfelel az Öko-Környezetvédelmi Intézet Emberi tolerancia. Ötvözve kiegészítő DORMA harang innovációs matrac volt tesztelve a rendszer egésze a ergonómia-Institut München Dr. Heidinger, Dr. és Dr. Jaspert GmbH squat a biokémiai és a mikro-klimatikus kényelmet vissza, és nyert. "

Az egész csomag, Nekem van eladó is (mindent Dorma Bell):

- 2 x N Innova betét keret 80x200
- 2 x Molton Matrac Protector 80x200
- 2 x Matrazenbügel a ragadós száj végére
- 4 x Matrac zárójelben az oldalt

Új, a teljes csomag ára több mint 1000 €.

Én inkább a keret együtt a megfelelő Dorma Bell Innova S hogy matracok: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/m-meine-anzeige.html?adId=28331472

Becsukom a lakásomban. Ezért én is, hogy sok más dolog. Én már olyan sok más dolog, hogy még mindig ott van, akkor találnak http://al.lmystuff.com/albums/3/items.
Ár: 499 EUR VB